Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΤΟ 24ωρο της ανύπαντρης Γεωργίας...!!!‏

Να 'μαι κι εγώ...!!! Σιγά μην γλιτώνατε...!!! Είμαι η Γεωργία από Πάρο κι αν και ανύπαντρη θα ακούσετε και το δικό μου 24ωρο.. Το οποίο έχει δύο δουλειές... Έχουμε και λέμε :

06.40: Χτυπάει το πρώτο ξυπνητήρι με έναν απλό ήχο κι εγώ κάνω την πιο απλή κίνηση και το κλείνω.. Καλό ε ??? Έχει και συνέχεια...

06:50: Ακούγεται το τραγούδι των VEGAS ''ΓΙΑ ΣΕΝΑ΄΄ ( ωραία επιλογή έτσι??? ) και είναι το δεύτερο ξυπνητήρι. Ακούω για λίγο το τραγούδι και μετά το κλείνω κι αρχίζω να τεντώνομαι... Αχ αυτό το τέντωμα... Στο καπάκι έρχεται το δεύτερο ξυπνητήρι, ο μπαμπάς μου... Κι έτσι σηκώνομαι...!!!

07.00: Είμαι σχεδόν έτοιμη.. Έχω πλυθεί και έχω φτιάξει μαλλιά και πάω να ντυθώ... Μιλάμε για πολύ γρήγορη...!!!

07.20: Είμαι στην δουλειά και λέω Καλημέρα... Σας είπα τι δουλειά ? Κρατάω δύο αγοράκια... Αμέ...!!! Ο μεγάλος είναι 3,5 χρονών και ο μικρός 15 μηνών... Τις περισσότερες μέρες είναι ξύπνιοι και κάποιες κοιμούνται... Μετά ξεκινάει ένας αγώνας που οι περισσότερες τον ξέρετε.. Πλενόμαστε,ντυνόμαστε,τρώμε και παίζουμε... Φτιάχνω κι ένα καφεδάκι ! Όλα βέβαια με ένα ωράριο...!!!

10.00: Ο μικρούλης θα κοιμηθεί κι εγώ φτιάχνω τον δεύτερο καφέ... Και αρχίζει το παιχνίδι με τον μεγάλο... Μέχρι να ξυπνήσει ο μικρούλης και να παίξουμε όλοι μαζί...!!!

13.30: Είμαστε όλοι μαζί και πλένουμε χέρια για να φάμε... Και γύρω στις 14.30 πέφτουμε για ύπνο...!!! Μόλις κοιμηθούν θα μαζέψω τραπέζι και νεροχύτη και θα χαλαρώσω...

16.15: Σχολάω και πάω σπίτι...

16.40: Είμαι σπίτι και μπαίνω κατευθείαν για μπάνιο... Τελειώνω στις 17.05 και κάθομαι στο τραπέζι να φάω... Μην ρωτήσετε τι φαγητό γιατί αυτές τις μέρες νηστεύω και δεν τρώω ούτε λάδι...

17.25: Σηκώνομαι και τρέχω να ντυθώ,να φτιάξω μαλλιά και να βαφτώ...

Στις 17.35 ξεκινάω για την επόμενη δουλειά που είναι DVD CLUB...

18.00: Ανοίγω το μαγαζί και φτιάχνω καφέ.. Σε όλους φαίνεται απλή δουλειά αλλά δεν είναι.. Έχει πάρα πολύ δουλειά.. Δουλειά μπροστά στο PC με πολλούς κωδικούς... Να τσεκάρω τις επιστροφές των dvd , να τα βάλω διαθέσιμα, να περάσω καινούργιες ταινίες, να φτιάξω εξώφυλλα,υποθέσεις, να τους βάλω barcode και να τις αποθηκεύσω στο σύστημα.... Σας φαίνονται εύκολα??? Και συγχρόνως, εξυπηρετώ και πελάτες...!!!

10.15: Σχολάω και πάω σπίτι... Κάνω ένα μπάνιο,τρώω λίγα φρούτα και ανοίγω υπολογιστή για να μιλήσω με τις φίλες μου στο facebook και για να κάνω SKYPE με το μωρό μου...

Κατά τις 23.30 αρχίζω να νυστάζω... Οπότε, λέω καληνύχτα και πέφτω...

Όλοι νομίζουν ότι εμείς που μένουμε σε νησί, κάνουμε και τα μπάνια μας και τις βόλτες μας. Μεγάλο λάθος...!!! Θα βγω μόνο όταν έρθει το αμόρε μου..Ή αν βγούμε σαν οικογένεια.. Δεν έχω κουράγιο για κάτι άλλο... Τα υπόλοιπα βράδια, σπίτι... Κάποια βράδια που γυρνάω σπίτι μπορεί να βρω τις ανιψιές μου και να καθίσουμε στην βεράντα... Επίσης, έχω ελεύθερη την Κυριακή!!! Και ενδιάμεσα τα πρωινά, μιλάω στα κλεφτά με τις φίλες μου στο fb...!!! Σας ευχαριστώ που θα με διαβάσετε...!!! χαχαχαχαχα........ Καλό εεεεεεεεεεε???????????????? Φιλάκιααααααααα..........!!!!!!!!!!!!

Γεωργία Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου