Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Το 24ωρο της Εύης



08:00 χτυπάει το ξυπνητήρι, το ακούω και το αφήνω να χτυπάει με τον ήχο γάβγισμα σκύλου..το ακούει ο σκύλος μας και αρχίζει να γαβγίζει μετά από ένα τέταρτο αφού έχει βραχνιάσει από το γάβγισμα καταφέρνω να ξυπνήσω και να σκουντήσω τον αγαπημένο μου να ξυπνήσει


08:20 εχω ήδη βάλει φόρμα και είμαι στο πάρκο για την βόλτα του σκύλου,εκείνος αρνείται να κάνει τις ανάγκες του θέλει χάδια,η ώρα περνάει τα χάδια τελειώνουν η υπομονή μου αρχίζει να εξαντλέιται και άλλη μια βόλτα και άλλη μια βόλτα επιτέλους τα κάνει όλα τα μαζεύω στο σακουλάκι και ναι η ώρα είναι

 
08:50 πλένομαι γδύνομαι ντύνομαι για την δουλειά φτίαχνω καφέ του αγαπημένου, απλώνω ένα πλυντήριο ρούχων, αδειάζω το πληντύριο πιάτων τους δίνω από ένα φιλί και φεύγω

 
09:10 περιμένω το λεωφορείο στη στάση πόση ώρα και αυτό ακόμη να φανεί, τα νεύρα κρόσια


 
09:30 είμαι στο γραφείο, κλασσικά άβαφτη (τα έχω στην τσάντα για μετά που θα έχω πιεί και καφέ), ανοίγω υπολογιστή κάνω καφέ και ξεκινάει ο επαγγελματικός αγώνας
 
14:00 διάλειμμα για φαγητό, ανοίγουμε ταπεράκι τρώμε το ωραίο χτεσινοβραδινό φαγάκι που έχω μαγειρέψει κοτσομπολεύοντας με τα κορίτσια στο γραφειό για ένα 20λεπτο
 
16:30 διάλειμα για φρούτο τέλεια η ώρα περνάει αλλά έχουμε και άλλη δουλειά..δεν σχολάμε ακόμη...
 
18:30 σχολάμε επιτέλους (ας πάρουμε το καλό σενάριο ότι δεν έχει πολύ δουλειά και φεύγουμε νωρίς)..περιμένω το λεωφορείο στη στάση και τσουκ τσουκ φτάνω σπίτι
 
19:00 μπαίνω μέσα παρατάω τσάντα και ότι άλλο έχω ψωνίσει ερχόμενη από τη δουλειά, πέρνω τον σκύλο και το τσαντάκι για τις ακαθαρσίες και πάμε βόλτα στο πάρκο για μισή ώρα όπου κοινωνικοποιούμαστε με άλλα σκυλάκια και με μερικούς παράξενους που βριζόμαστε για το αν θα πρέπει να υπάρχουν γενικά σκύλοι!
 
19:30 έχουμε κάνει την ανάγκη μας, είμαστε σπίτι κάνουμε αγκαλιές και φιλία με τον σκυλάκο, τον αφήνω πάω σουπερ μαρκετ, γυρνάω τακτοποιώ τα ψώνια, μαγειρεύω, ακούω ειδήσεις ή μουσική, μαζεύω τα απλωμένα ρούχα απτην απλώστρα και γενικά από το οικοδομικό τετράγωνο αν φυσάει
 
21:00 μάλλον ήρθε ο αγαπημένος μου από την δουλειά, τρώμε και εμείς και ο σκυλάκος (ο καθενας το δικο του φαγητο), βλέπουμε τηλεόραση και οι τρεις και μετά παίζουμε
 
23:00 είναι ακόμη στον υπολογιστή εδώ και 1μιση ώρα ο αγαπημενος, τα νεύρα μου κρόσια, έχω μαζέψει έχω καθαρίσει έχω πλύνει έχω κάνει τα πάντα και τότε ακούγετε το μαγικό ρε συ Εύη βάλε μου ένα νεράκι ρε κορίτσι μου..ντριν ντριν έτοιμη για ρινκ! του πάω το νερό μουρμουρώντας,βρίζοντας, γριλίζοντας, γκρινιάζοντας
 
24:00 πέρνω τον σκύλο και διαβάζουμε βιβλίο ή βλέπουμε τηλεόραση ή παίζουμε
 
01:00 κοιμάται ο σκύλος ροχαλίζει σαν τρακτερ, ο αγαπημένος έχει πάει για ύπνο, απόλυτη ησυχία...βλέπω CSI πέρνω ιδέες εξολόθρευσης της μέλλουσας πεθεράς.
 
01:30 μπαίνω ιντερνετ από το κινητό...χαζεύω...έχει περάσει μισή ώρα και....πέφτω επιτέλους για ύπνο...
 
Το πρόγραμμα αλλάζει όταν έχουμε εξόδους ή όταν ο αγαπημένος φεύγει ταξιδάκια..και φυσικά αλλάζει με τις ορέξεις για τρελίτσες που συνήθως του έρχονται 5 τα χαράματα ενώ εμένα μου έρχονται στο καπάκι μετά το φαγητό..αν δεν γίνει ρινκ το σπίτι γίνετε ρινκ το κρεβάτι!!
 
EYH

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου