Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Μία υπέροχη καλοκαιρινή Ιστορία Αγάπης!


Όλα ξεκίνησαν πριν από μερικά χρόνια. Είχα πάει με τις κολλητές μου διακοπές στη Ρόδο. Ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα διακοπές μόνη μου με φίλες και είχα σκοπό να το διασκεδάσω όσο μπορώ. Βλέπετε  εγώ δεν είχα πάει πενταήμερη λόγω αυστηρού πατέρα!

Στο καράβι σκεφτόμουν ότι αυτές τις δέκα μέρες που θα είμαστε εκεί θα προσπαθήσω να περάσω όσο καλύτερα γίνεται. Άλλωστε θα ήμουν άγνωστη μεταξύ αγνώστων ποιος θα μπορούσε να μου πει το παραμικρό? Το ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει για να μείνουμε ήταν λίγο έξω από το κέντρο της πόλης. Ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο με πισίνες και τεράστια δωμάτια. Μαζεύαμε αρκετό καιρό λεφτά  για τις συγκεκριμένες διακοπές και γι’ αυτό θέλαμε όλα να είναι τέλεια.

Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που έβλεπα. Το μέρος ήταν εκατό φορές καλύτερο από ότι το φανταζόμουν και το έβλεπα στο internet. Τελικά αυτές η διακοπές θα μου μείνουν αξέχαστες, σκέφτηκα, και είχα δίκιο….

Τα δωμάτια μας ήταν στον δεύτερο όροφο . Δύο δίκλινα το ένα δίπλα στο άλλο. Το μόνο που τα χώριζε ήταν ένα χαμηλό τοιχάκι στο μπαλκόνι. Από κάτω μια  μεγάλη πισίνα και ακριβώς μετά η θάλασσα. Είχα μείνει κυριολεκτικά άφωνη.

Άδειασα τα ρούχα από τις βαλίτσες, και  έβαλα αμέσως το μαγιό μου. Οι φίλες μου ήθελαν να κάτσουν λίγο στο δωμάτιο αλλά εμένα δεν με χωρούσε ο τόπος. Πήρα τη μεγάλη εμπριμέ μου τσάντα θαλάσσης και κατέβηκα στη πισίνα. Παίρνω ένα χυμό από το μπαρ, βρίσκω μια ξαπλώστρα και αφού αλείφομαι από πάνω μέχρι κάτω με αντηλιακό αρχίζω να απολαμβάνω τον σχεδόν πια μεσημεριανό ήλιο του καλοκαιριού.

 

Χωρίς να συνειδητοποιήσω το πώς και το γιατί ,και ενώ βρίσκομαι σε απόλυτη νιρβάνα, ξαφνικά νιώθω κάποιον να προσγειώνεται με φόρα επάνω μου και να πέφτουμε παρέα από την ξαπλώστρα με δύναμη. Σηκώνομαι τρομαγμένη  και τότε βλέπω αυτό που θα μου άλλαζε μια για πάντα τη ζωή… Ένας γοητευτικός νεαρός  γύρω στα 25, ψηλός, γεροδεμένος  με μαύρα μαλλιά και καταπράσινα μάτια με κοιτάζει με απόγνωση. Ενώ θέλω να φωνάξω για όλο αυτό και να ζητήσω εξηγήσεις παραμένω αμίλητη και τον κοιτάζω σχεδόν αποχαυνωμένη. Ευτυχώς κάνει αυτός την πρώτη κίνηση και αρχίζει να ζητάει συγγνώμη και να μου εξηγεί ότι προσπαθούσε να αποφύγει τους φίλους του που μετά από ένα στοίχημα που είχαν βάλει και έχασε προσπαθούσαν να τον ρίξουν στη πισίνα. Εγώ συνεχίζω να είμαι αμίλητη και εκείνος νομίζει ότι έχω χτυπήσει και προσπαθεί να με συνεφέρει πιάνοντας μου το χέρι και κουνώντας με ελαφρά. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή οι φίλες μου μας πλησιάζουν και έχοντας δει όλο το περιστατικό αρχίζουν να φωνάζουν και να ζητούν εξηγήσεις. Προσπαθώντας να συνέλθω από το σοκ και θέλοντας να ηρεμίσω λίγο τη κατάσταση λέω απλά ένα « όλα καλά, δεν έγινε τίποτα»  μαζεύω  τα πράγματά μου όπως όπως και τρέχω στο δωμάτιο.

Μέχρι αργά το απόγευμα προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου πως ότι έγινε έγινε και τώρα πρέπει να διασκεδάσω όπως άλλωστε ήταν και το αρχικό μου σχέδιο. Βάζω ένα καινούριο λευκό φόρεμα, βάφομαι ελαφρά πιάνω έναν κότσο τα μαλλιά μου και είμαι έτοιμη για τη νυχτερινή μας έξοδο. Το πρόγραμμα περιελάμβανε φαγητό και κλάμπινγκ μέχρι πρωίας.

Έχουμε τελειώσει με το φαγητό και πηγαίνουμε σε ένα πολυσύχναστο μπαρ της Ρόδου. Καθόμαστε και παραγγέλνουμε τα ποτά μας. Η διάθεση μου έχει φτιάξει αρκετά και δεν σκέφτομαι πλέον το μεσημεριανό συμβάν. Ώσπου με πλησιάζει ο μπάρμαν μου δίνει ένα ποτό και μου δείχνει μια παρέα αγοριών λέγοντάς μου «κερασμένο». Προσπαθώ με διακριτικότητα να κοιτάξω προς το μέρος τους όταν ξαφνικά με πλησιάζει εκείνος. Ναι ο γοητευτικός μεσημεριανός νέος είναι ακριβώς μπροστά μου και μου χαμογελάει. Τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν και παίρνω πάλι αυτό το γνωστό αποχαυνωμένο βλέμμα. 

«Σου οφείλω μια μεγάλη συγγνώμη» μου λέει και εγώ χαμογελώ με αμηχανία. Από εκείνη τη στιγμή και για όλο το υπόλοιπο βράδυ δεν σταματήσαμε να μιλάμε και να γελάμε για το σκηνικό που έγινε στη πισίνα και το πόσο αστείο μας φαινόταν τώρα πια. Η ώρα πέρασε και οι φίλες μου ξεκίνησαν για το ξενοδοχείο. Όχι όμως κι εγώ. Ο Μάνος (έτσι τον λένε) μου πρότεινε να πάμε μια βόλτα και φυσικά εγώ δέχτηκα με χαρά να τον ακολουθήσω. Πήγαμε μαζί στη παραλία του ξενοδοχείου και μιλούσαμε μέχρι που μας βρήκε το ξημέρωμα.

Την άλλη μέρα βρεθήκαμε στη πισίνα και φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο οι δύο παρέες έγιναν μια. Από τότε και για όσο διήρκησαν οι διακοπές μας  ήμασταν   όλη την ώρα μαζί.

Μέχρι και την προτελευταία μέρα δεν είχα σκεφτεί τι θα γινόταν αφού τελειώσουν οι διακοπές. Εκείνος έμενε στη Θεσσαλονίκη και εγώ στην Αθήνα. Είχα αρχίσει να τον ερωτεύομαι. Τα πράγματα έγιναν ακόμα δυσκολότερα όταν και εκείνος μου εξέφρασε τα συναισθήματά του. Σχέση εξ’ αποστάσεως? 

Το τελευταίο βράδυ ήταν ονειρικό. Δεν πήγαμε πουθενά. Κλειστήκαμε στο δωμάτιό του και εκεί αγκαλιασμένους μας βρήκε το πρωί. Δεν είπαμε τίποτα για το τι θα γίνει μετά. Κανείς από τους δύο δεν ήθελε να χαλάσει αυτή τη στιγμή.

Το άλλο πρωί μάζεψα τα πράγματά μου και ξεκινήσαμε με τις φίλες μου για το λιμάνι. Εκείνος θα έφευγε την επόμενη μέρα. Στο καράβι το κεφάλι μου βούιζε και η διάθεση μου κάθε άλλο παρά καλή ήταν. Κάθισα σε ένα καναπέ έβαλα την αγαπημένη μου μουσική και αναπολούσα όλες αυτές τις υπέροχες μέρες που ανήκαν πλέον στο παρελθόν. Ώσπου ένα χέρι με αγγίζει στους ώμους και νιώθω κάποιον να με φιλάει απαλά στο λαιμό. Ήταν εκείνος. Είχε αλλάξει το εισιτήριο και τώρα ταξιδεύαμε μαζί για την Αθήνα.

Μετά από ένα χρόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ,Θεσσαλονίκη- Αθήνα αποφασίσαμε να ζήσουμε μαζί . Τώρα ετοιμαζόμαστε να παντρευτούμε και περιμένουμε σε λίγους μήνες το πρώτο μας παιδάκι. Μετά από πέντε χρόνια συνεχίζω να είμαι το ίδιο ερωτευμένη μαζί του όπως την πρώτη μέρα που τον γνώρισα.

Μετά το γάμο ταξίδι του μέλιτος θα πάμε στη Ρόδο. Στο ξενοδοχείο που πρωτογνωριστήκαμε.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου