Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Μια Ιστορία Αγάπης που δεν είχε happy end !

Η δικιά μου ιστορία αγάπης νομίζω πως δεν διαφέρει από άλλες ιστορίες.
 
Με τον Μιχάλη γνωριστήκαμε μέσω κοινής παρέας εγώ είχα άλλη σχέση εκείνος άλλη,τον ήθελα πάντα 7.5 χρόνια όμως ήμουν κολλητή του.
Όταν χωρίσαμε αποφασίσαμε να μαστε μαζί..
2.5 χρόνια μείναμε μαζί,όμως το παραμύθι δεν έιχε καλό τέλος,οι δικοί μου ανακατεύτηκαν,εγώ έκανα το λάθος & τους άκουσα & του είπα ψέμματα.
 
Χωρίσαμε,μείναμε φίλοι,ακυρώσαμε τον γάμο μας & τελικά μου είπε μετά από μια φιλία 5.5 μηνών ( τι φιλία να υπάρχει ) ότι δε μπορεί....του ζήτησα κάποια πράγματα μπυ δε μου τα έδωσε...
 
Δεν ελπίζω εύχομαι μόνο να είναι καλά γιατί το αξίζει!!
 
Όσο για εμένα όσο & να πονάω θα προσπαθήσω να προχωρήσω παρακάτω...
 
 
Φιλάκια πολλά,Πέννυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου