Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Το 24ωρο της Ελεάννας!



7:00 Το ξυπνητήρι χτυπάει κι εγώ σηκώνομαι στο λεπτό.Πλένομαι,ντύνομαι,βάφομαι παίρνω τσάντα και μπαίνω στο αυτοκίνητο.

8:00 Είμαι στο μαγαζί. Είμαι πωλήτρια σε  κατάστημα με ρούχα. 'Εχω πάρει καφέ στο χέρι και ετοιμάζομαι ψυχολογικά να εξυπηρετήσω με χαμόγελο τη κάθε απαιτητική πελάτισσα.

13:00 Τα νεύρα μου έχουν σπάσει με τις ιδιοτροπίες της καθεμίας,έχω πάρει ένα τοστ και περιμένω να έρθει η ώρα να κλείσω το μαγαζί.

15:00 Πάιρνω τη τσάντα μου, κλειδώνω και φεύγω γρήγορα για το σπίτι.

15:30 'Εχω βάλει τη φόρμα μου και ετοιμάζω κάτι γρήγορο για φαγητό. Κάθομαι στον καναπέ και βλέπω λίγη τηλεόραση, διαβάζω ένα βιβλίο ή μιλάω με τη μαμά μου στο τηλέφωνο.

16:30 Ξαναντύνομαι και φεύγω για το μαγαζί.Φοράω πάλι το επαγγελματικό μου χαμόγελο και περιμένω υπομονετικά τη πόρτα να ανοιξει και να μπει κόσμος.

19:00 Τα πόδια μου είναι πρησμένα απο την ορθοστασία και το στόμα μου έχει ξεχειλώσει απο το χαμόγελο.

8:00 Μισή ώρα ακόμα και φεύγω. 30 λεπτά που μοιάζουν με αιώνες.

8:30 Επιτέλους τέλος για σήμερα. Κλειδώνω και φεύγω για το σπίτι.

9:30 Έχω κάνει μπάνιο και περιμένω τις φίλες μου να έρθουν απο το σπίτι να με πάρουν για καφέ και ποτάκι.

12:30 Επιστροφή στο σπίτι. Ένα γρήγορο ντουζάκι και στο κρεβάτι αμέσως.

Η μέρα μου δεν είναι κάτι το συγκλονηστικό και ιδιαίτερο. Είναι όμως η καθημερινότητα μου και παρόλο που γκρινιάζω καμιά φορά(σχεδόν πάντα) την αγαπώ.

Ευχαριστώ Ελεάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου