Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

"Η Ώρα της Νιόβης....." Συνέντευξη Νο1



 Όταν λέμε ότι η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί το εννοούμε..ναι ναι απολύτως.

Είναι άλλη μια μέρα στο γραφείο από εκείνες τις μέρες τις πολύ αγχωμένες, που δεν μπορώ με τίποτα να αποβάλλω το άγχος.’Ολα αυτά εξαιτίας μιας εργασικής συνέντευξης.

 Λίγο μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, πάω τουαλέτα βάφομαι, σενιάρω λίγο το μαλλί, σουλουπώνομαι και έτοιμη.Κοιτάζω το ρολόι άλλο λίγο και έφυγα. Στο ενδιάμεσο τσεκάρω αν έχω μαζί ένα αντίγραφο του βιογραφικού μου, βάζω λίγο άρωμα και ναι επιτέλους σχόλασα.

 Στο δρόμο πολύ κίνηση, αγχώνομαι μήπως καθυστερήσω. Θέλω να είμαι πάντα στην ώρα μου και πόσο μάλλον στην ιδανική εταιρεία που πηγαίνω. Φτάνω, παρκάρω τρέμουν τα πόδια μου τέλος πάντων με τα πολλά πάω. Με υποδέχετε μια ευγενική κοπέλα και με κατευθύνει στην αίθουσα. Εκεί περιμένω υπομονετικά και με πολύ αυτοπεποίθηση την κυρία που έχω το ραντεβού. Μπαίνει στην αίθουσα συστηνόμαστε, κάθεται απέναντι μου και αφού με περιεργαστεί από πάνω μέχρι κάτω, ξεκινάει τις κλασσικές ερωτήσεις του τύπου πόσο χρονών είμαι, που μεγαλωσα, σε ποιο σχολείο κτλ. Μετά αναλύσαμε την εργασίακη μου εμπειρία πολύ λίγο και μου είπε ότι θα έρθει ένας ακόμη κύριος για να με δει και εκείνος.

 Φεύγει λοιπόν η κυρία, έρχεται ο κύριος αρχίζουμε λέω πάλι τα ίδια απ΄την αρχή, μετά μου δίνει κάτι κείμενα για μετάφραση από Αγγλικά σε Ελληνικά και το αντίστροφο. Τα κάνω αυτά σε πολύ γρήγορο χρόνο, μετά μου δίνει να του γράψω πως θα χειριζόμουν κάτι υποθέσεις σχετικές με το αντικείμενο της θέσης που έκανα αίτηση. Το κάνω και αυτό σχετικά γρήγορα και όπως ακριβώς το ήθελε. Μετά μου ανακοινώνει ότι θα έρθει μια άλλη κυρία από το τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού, ωστόσο είχε περάσει 1μιση ώρα. Έρχεται και η κυρία αυτή συζητάμε πάλι για τρίτη φόρα τα ίδια απτην αρχή και μου ανακοινώνει ότι θα χαρούν πολύ να συνεργαστούμε. Εκεί ένιωσα μέσα μου πυροτεχνήματα, χαμογέλασα, ένιωσα την τύχη με το μέρος μου , σκέφτηκα αυτό ήταν γύρισε ο τροχός. Και εκεί που όλα ήταν ρόδινα μου λέει...βέβαια να σας πω ότι υπάρχει μια δοκιμαστική περίοδος 2 μηνών όπου θα εργάζεστε κανονικά 8ωρο και δεν θα έχετε ούτε απολαβές ούτε ασφάλιση.

 Η απάντηση μου ήταν αποστομωτική, χάρηκα για την γνωριμία, οι σπουδές μου και η επαγγλεματική μου πορεία δεν αφήνουν περιθώρια για τέτοιου είδους σχέσεις. Χειραψία και γειά σας.

Νιόβη

(Μια προσωπική αληθινή εμπειρία πριν το 2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου