Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

"Η Ώρα της Νιόβης...." Το κρεοπωλείο και εγώ...


Το κρεοπωλείο και εγώ...

Η πολυκατοικία μας είναι απέναντι από ένα κρεοπωλείο. Για την ακρίβεια το κρεοπωλείο είναι αυτό που λέμε «Big Brother», μας παρακαλουθούν ακόμη και όταν δεν είναι στο κρεοπωλείο! Να το πάρουμε απτην αρχή.

Μετακομίσαμε εκεί και ως νέοι και κοινωνικοί άνθρωποι μιλήσαμε σε όλους στη γειτονιά με τα τυπικά καλησπέρα καλημέρα κτλ. Όλοι ευγενικοί άνθρωποι οικογενειάρχες μαγαζάτορες. Έτσι και το κρεοπωλείο το έχει ένα ζευγάρι γύρω στα 45-50 και οι δύο που έχουν και μια κόρη που βοηθάει και έναν υπάλληλο νεότερο στο ίδι οστυλ με αυτούς.

Στην αρχή ήταν πολύ φιλικοί μαζί μας, και ο καλός μου πήγαινε καθόταν εκεί και τα λέγανε.Κοτσομπόλευαν  την γειτονιά, ανάμεσα στα κοτσομπολιά του έλεγαν, η κοπέλα σου σήμερα άργησε να φύγει για τη δουλεία τί ώρα πάει..με τον καιρό άρχισαν και άλλες ερωτήσεις του στυλ, είστε κοινωνικοί όλο ψήνετε και έχετε κόσμο. Ο καλός μου το έβρισκε αστείο όλο αυτό εγώ πάλι εκνευριστικό.

Έβγαζα βόλτες το σκύλο φορώντας παλιά ρούχα όπως φόρμες κτλ και με κοιτούσαν από πάνω μέχρι κάτω και το καλύτερο από όλα ότι μόλις έβγαζα το σκύλο κοιτούσαν το ρολόι και καλά τί ώρα τον βγάζω. Μια μέρα βγάζω το σκύλο τους χαιρετάω και την ώρα που πάω να προχωρήσω κοιτάζουν το ρολόι και ταυτόχρονα τους φωνάζω άργησα λιγάκι σήμερα δε βαριέσαι όμως τον έβγαλα.χαχαχα νευρικός κλωνισμός...κρόσια τα νεύρα

Κάποια στιγμή φεύγει ο καλός μου ταξίδι για ένα μήνα, ε τους χαιρετούσα πάντα και πήγα μια δυο φορές να πάρω κρέας για να μην λένε και μέχρι εκεί. Όταν γύρισε ο καλός μου πάει μια μέρα και του λένε, καλά η κοπέλα σου όταν έφυγες όλα τα ΣΚ έφευγε, ναι  τους  λέει πάει Σαλαμίνα στους δικούς της, ναι λένε καλοί  άνθρωποι φαίνονται, και τους ρωτάει που τους ξέρετε και λένε μα είχαν έρθει στις τάδε και τάδε του μήνα με τσάντες είχαν πάει για ψώνια κτλ. Σκέτη τρέλα ε? Και χωρίς σημειωματάριο τα θυμόνται όλα απέξω. Εγώ τρελή με το θέμα αυτό ο δικός μου το βρίσκει αστείο και με τρελαίνει.

Πρόσφατα του λέω έλα να δούμε πόσο κοτσομπόληδες είναι, πάμε μαζί να πάρουμε κρέας και την ώρα που βάζαν το κρέας τους λέει ο δικός μου τον τάδε τον ξέρετε και οι δυο μαζί λένε μπα όχι κ μετά από δυο λεπτά αρχίζουν και οι δύο..τον  τάδε ε?έναν που έχει ένα αμάξι μπλε, που δουλεύει στο τάδε μαγαζί, που έχει δυο παιδία, που έχει εξοχικό στην Ύδρα, που είναι παντρεμένος δεύτερη φορά και η πρώην γυναίκα του τον τρέχει στα δικαστήρια? Χαχαχαχαχαχα τους  λέμε όχι δεν λέμε αυτόν άλλον λέμε μάλλον δεν θα τον ξέρετε..λυσσάξανε τρελαθήκανε!

Έτσι περνάνε ευχάριστα οι μέρες όχι μόνο στην πολυκατοικία αλλά και στην γειτονιά γενικότερα.

Συνεχίζετε μόλις έχω νέα...χαχαχα
Είμαι η Νιόβη και είμαι κάλά...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου