Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Της...Πόπης "Κους-κους Νο5 "

Καλημέρα,καλημέρα, καλημέρα!!!!

Τι μου κάνετε σουσουράδες μου;
Σας είχα ενημερώσει ότι θα βγει απόγευμα το δελτίο τύπου αλλά ακύρωσα (λόγω καιρού) ότι είχα να κάνω και είμαι κοντά σας γι ακόμη ένα πρωινό!!!!
Εγώ, όπως θα έχετε καταλάβει δεν είμαι και πολύ στα οπαλάκια μου αλλά νταξ δεν τα χω αφήσει και όλα στο φλού…..κάτι πιάνουν οι κεραίες μου ακόμη.

Τι νέα είχαμε χθες; Για να δούμε….
Ψόφια πράγματα ε; Έπιασε κρύο και μου αρχίσατε τα «πήγαινε-έλα» με το τουτού για να ζεσταθεί το κωλαράκι σας ε; Ουπς…λάθος, κοκκαλάκι βρε ήθελα να πώ!!!! Πως κάνετε έτσι; Όλες το Αρσάκειο τελειώσατε;;;; ήμαρτον….

Παρ'όλα ταύτα δε μπορώ να πω ότι πέρασε απαρατήρητη η βροχή βιντεοριτών που ξεκίνησε από την Πάρο κι αρχίζει να εξαπλώνεται σε όλη την Ελλάδα!!!!
ΑΝ δείτε έναν τέτοιο βιντεορίτη και είσαστε γυναίκα, πρέπει να είστε πολύ προσεκτική.
ΑΝ έχετε μέσα σας το μικρόβιο του «ψώνιου» και δεν το γνωρίζατε από πριν, η κατάσταση μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη!!!!
Εγώ, που σας μιλάω αυτή τη στιγμή, βρίσκομαι σε κέντρο απεξάρτησης. Μου έχουν δώσει ένα λαμπάκι νυκτός και όποτε νιώθω τα στερητικά μου, το βάζω στη πρίζα κι αρχίζω να βγάζω λόγους. Καλή μου ανάρρωση…..

Άλλη σημαντική κίνηση στην πολυκατοικία μας ήταν οι αφίξεις πολλών νέων ενοίκων με σημαιοφόρο την γνωστή σε όλες μας (από τα Media)μανούλα που πήρε το ρετιρέ!!!!!!!

Και τώρα που είπα σημαιοφόρος, θα σας πω μια μικρή ιστορία….

Κάποτε,πολύ βαθιά στη θάλασσα, ταξίδευε ένα ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ. Μέσα σ’ αυτό ζούσαν 4άντρες!!!! Ο ένας εξ αυτών είχε ένα παράξενο ΚΥΤΤΑΡΟ που τον έκανε να μπορεί να ζει μέσα στο νερό. Κάθε μέρα λοιπόν σουλατσάριζε στο βυθό κι έπιανε με το ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ του το φαγητό της ημέρας και για τους 4. Ένα βράδυ όμως, δεν τον έπιανε ύπνος και βγήκε να πάει μια βόλτα. Πίσω από κάτι κοράλια τίγκα στο πλαγκτόν ξεπροβάλει μια πανέμορφη ΠΕΣΚΑΝΔΡΙΤΣΑ (αν το έβρισκε καμιά σας να με χέζατε).
Μαγεύτηκε ο τύπος…..
Όλη νύχτα έκαναν σεξ….
Ατέλειωτο ταξίδι πήγαινε-έλα…..
Δεν θέλω όμως να σας κουράσω!!!! Αυτή η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ έφερε στη ζωή 3.000.000.001 παιδιά.
Το 1 όμως τους έκανε υπερήφανους. Κάθε χρόνο στο ψαροσχολειό του έβγαινε ο μαθητής με την υψηλότερη βαθμολογία!!!! Κάθε χρόνο…ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ!!!!!
Επειδή όμως βλέπω να τρώω ξύλο, θα σας πω κάποια άλλη στιγμή αναλυτικά για τα υπόλοιπα παιδιά…Χαμογελάστε βρε….

……τα σέβη μου!!!!!

1 σχόλιο: