Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

"Κατάθεση...ψυχής"



Γνωριστηκαμε μεσω φιλων , ταιριαξαμε σε πολλα,καναμε ταξιδια και μια ζωη πριν παντρευτουμε που θα μας μεινει αξεχαστη. Τα χρονια περνουσαν αποφασισαμε να κανουμε πολιτικο γαμο και μετα απο καποια χρονια να κανουμε το θρησκευτικο αφου αγορασαμε δικο μας σπιτι !!!!!!!!
 
 Τα χρονια κυλουσαν και οι δυο δουλευαμε πολυ και δεν ειχαμε σκοπο ακομα να κανουμε παιδια. Λες και ο θεος τα φερνει κατα παραγγελια και οτι ωρα θελουμε !!!!! Οταν πια ειχαμε την επιθυμια να κανουμε παιδια αντιμετωπισαμε το γεγονος οτι δεν ερχοταν. Μια καλη μου φιλη με συμβουλεψε να αριχσω να ψαχνομαι για εξετασεις και οτι το ειχα αργισει παρα πολυ !!!!!!! Αλλαξα 3 γιατρους και ο τελευταιος μπηκε μεσα στην καρδια μου και με καταλαβε.
 
Αρχικα καναμε καποιες απλες εξετασεις ,σαλπιγκογραφια οπου αντιμετωπισα την εξεταση με πονο . Γυρισα στο γραφειο του την επομενη μερα να τον συμβουλευτω και μου ειπε οτι πρεπει σε 6 μηνες να την ξανα κανω . Τοτε με επιασε ενα αισθημα ανγχους διοτι ουτε και αυτος γνωριζε τι ακριβως εχω . Για πρωτη φορα στην ζωη μου πηρα το θαρρος και του εβγαλα οτι ακριβως αισθανομουν. Απορω με τον εαυτο μου που βρηκα την δυναμη .Γιατρε του λεω θελω κατι πιο δραστικο υπαρχει ? Και που να μας λεει καθαρα ποιο ειναι το προβλημα μου . Βεβαιως και υπαρχει αλλα δεν ξερω ποσο διαθετημενη εισαι να το κανεις ? Εκεινη την ωρα τον κοιταξα στα ματια και του ειπα πες μου και προχωραμε αρκετα το καθυστερησα !!!!!!
 
Επιβληθηκα σε λαμπαροσκοπιση οπου εκει ειδαμε οτι ειχα μια κυστη και αφαιρεθηκε αλλα και οτι οι σαλπιγκες μου και οι δυο ειναι βουλωμενες . Με το που ξυπνω απο την ναρκωση εψαχνα τον γιατρο μου να τον δω για να μου πει τι εχω οταν μου ειπε του ειπα θα κανω παιδι ? Και εκεινος μου ειπε με εξωσωματικη . Εκεινη την ωρα βουρκωσα γιατι εχω μια φιλη που εκανε παιδια με την 4 προσπθαθεια και ηξερα οτι παιζω με πιθανοτητες .
 
Αρχισα να φτιαχνω τα χαρτια μου για να αρχισω τις ορμονες γραφειοκρατια στην Ελλαδα δεν το συζητω και φυσικα το κρατος απο αυτα σου δινει μονο 300 ευρω. Αρχισα τα φαρμακα με ενεσεις στην κοιλια στην αρχη δεν μπορουσα εβλεπα ενεση και ετρεχα . Εβαζα τον συζηγο μου να τις κανει ομως επρεπε και ωρα που ηταν στην δουλεια και εμαθα με τον καιρο να τις κανω μονη μου αφου λοιπον παραλληλαμε τα φαρμακα με παρακολουθουσαν με υπερηχο ξαφνικα μου ειπαν οτι ειμαι ετοιμη!!!!!!!!!! Μπηκα σε χειρουργειο με ναρκωσαν και μου πηραν ωαρια !!!!! Μεσα απο αυτα που ειχα δημιουργησαμε 5 εμβρια !!!!!!! Ομως αντιμετωπισα αλλο ενα προβλημα κατα την διαρκεια αυτης της διαδικασιας η μητρα μου γερνουσε πολυ γρηγορα με αποτελεσμα αν βαζαμε αυτη την στιγμη τα εμβρυα θα ταεχανα και θα ξανα εδινα διπλα χρηματα . Αυτο το προβλεψε ο γιατρος μου και με αφησε να τα βαλουμε μετα απο δυο μηνες .
 
Ο καιρος περασε με πολυ αγωνια και ανγχος . Εφτασε λοιπον η πολυποθητη μερα. Πηγα και μου εξηγησαν οτι θα ειμαι ξυπνια και οτι θα βλεπω ολη την διαδικασια. Στην αρχη φοβηθηκα αλλα μετα ολα καλα . Μεσα σε αυτη την αιθουσα εβλεπα μια τηλεοραση απο την οποια εβλεπα 4 κουκιδες οπου μου εξηγησαν οτι αυτες ειναι τα εμβρυα τοτε . Εκανα πολυ χιουμορ εκεινη την ημερα ειχα παρα πολυ διαθεση οπου ο γιατρος μου πρωτη φορα με καμαρωνε ετσι . Επειτα καθησα σε ενα κρεβατι για αρκετη ωρα και πηρα οδηγιες πως θα κινηθω τις επομενες μερες . Μαζευτικαν οι γονεις και τα πεθερικα στο σπιτι λεγανε αστεια αλλα εγω επιαννα την κοιλια μου και κοιτουσα ολα αυτα που μου ειχε πει ο γιατρος να προσεχω και κυριως 10 μερες ξαπλα διαβασμα τηλεοραση και τιποτα αλλο . Ειχα πολυ αγωνια δεν σας το κρυβω.
 
Μετα απο 10 μερες πηγα να κανω την πρωτη μου χοριακη !!!!Τα αποτελεσματα μου ειπαν θα σας τα δωσει ο γιατρος σας . Οντως με περνει το μεσημερι τηλ στο κινητο μολις βλεπω τον αριθμο του μου πεφτει το κινητο απο τα χερια απο το ανγχος μου αφου λεω θα το κλεισει μεχρι να το πιασω ευτυχως τον προλαβα . Αρχισε να μου κανει αστεια και να με ρωταει ποσα παιδια θελω 2 η 3 . Του λεω προπο θα παιξουμε λεγε . Το πιο πιθανο να ειναι δυο μου λεει αλλα πρεπει σε λγες μερες να πας να κανεις και αλλη μια χοριακη για να δουμε . Και οπως τα ειπε εγιναν μετα απο λιγες μερες η χοριακη μου εδειξε πως ειναι διδυμα !!!!!!!!Δεν μπορω να σας περιγραψω τι χαρα νιωσαμε εγω και ο συζηγος μου . Εμεις παρακαλαγαμε για ενα και μας ηρθαν δυο θελαμε να βγουμε και να το πουμε σε ολο τον κοσμο να βαραμε βεγκαλικα απο την ταρατσα και να λεμε ειμαστε χαρουμενοι !!!!!!!!!
 
Η εγκυμοσυνη μου δεν ηταν απο τις ευκολες.Δυστηχως ειχα πολλα προβληματα. Θρομβοφιλια και επρεπε να κανω ενεσακια εμετους αλλα εγω εκει με υπομονη και επιμονη ακουγα τις οδηγιες του και προχωρουσα . Οσπου εφτασε η μερα που γενηθηκαν , οπου μου τα εφεραν διπλα μου να τα φιλησω και να τα δω για πρωτη φορα εκει εκλαιγα απο χαραμε λιγμους μου ειχαν χαρισει οτι πολυτιμο ειχα στην ζωη μου . Ηρθε διπλα μου ο γιατρος και μου ειπε τα καταφεραμε και φιλησε !!!!!!!!!Τι να πω για αυτον τον ανθρωπο !!!!!Το ευχαριστω ειναι λιγο !!!!!!!!!!
 
Αυτο που θελω να πω με αυτη την ιστορια ειναι οτι σε μερικους το θεμα τις εξωσωματικης ειναι ταμπου . Δυστηχως ομως τα περιστατικα με τα ζευγαρια που καταφευγουν εκει ειναι αρκετα και πρεπει οταν ενα ζευγαρι βλεπει οτι περναει ο καιρος να το ψαχνει και να παει να κανει εξετασεις !!!!!!!!! Να μην φοβαται γιατι οταν σκεφτει οτι το αποτελεσμα μετα θα περαουν ολοι οι πονοι και τα υπολοιπα και θα εχει στην αγκαλια του , το μωρο τους !!!!!!!!!!!!
 
Ο επιμενων νικα !!!!!!!!!!!!
 
Σ.

 
 

 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου