Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

"Της...Πόπης" Κους-κους Νο 2


Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!
Πως σας βρίσκει το ξεκίνημα της νέας εβδομάδας λατρείες μου;;; Είστε καλά; Ήταν γεμάτο το Σαββατοκύριακό σας; Κοιμηθήκατε καλά;;; Όλα τα ερωτήματα θα απαντηθούν σε λίγο για κάποιες από σας!!!! Πάμε να μάθουμε τα ολόφρεσκα, χθεσινά, νέα της πολυκατοικίας μας;;;; Καλέ ναι!!!! Για μια ενημέρωση ζούμε…
Ε λοιπόν, ψόφια ήταν τα πράγματα το πρωινό της Κυριακής. 5-6 καλημέρες και καμιά 15ρια λούτσοι προσπαθούσαν να κλέψουν την παράσταση. Τα νεύρα μου είχαν γίνει ζαρτιέρες μέχρι που έσπασαν όταν… ακούγοντας από το Β5 στον 2ο την κολυμβήτρια Κινέζα, έκαψα το στιφάδο….
Χαλάλι όμως τον κόνικλα , μπροστά σ’ αυτό που ακολούθησε….
Εκεί που κουβεντιάζαμε όλες μαζί και λέγαμε ποια ήτο συμμαθήτρια της Σαπουντάκη έσκασε η βόμβα…..
Χαμός γινόταν στο Α4 στον 5ο!!!! Ακριβώς τι έγινε, πρέπει να είσαι πολύ κουτσομπόλα για να μάθεις αλλά….η κοπελιά του Α4 είχε φορέσει ένα σεμνότατο φουστάκι δανικό από μια φίλη της τενίστρια και ένα επίσης σεμνότατο μπλουζάκι όπου της είχε κάνει δώρο η αοιδός φίλη της Κατερίνα Στικούδη!!!!! Νοικοκυρά καθώς ήταν, βγήκε στο μπαλκόνι ν’ απλώσει την μπουγάδα. Σκύβοντας να πιάσει ένα εσωβράκιον του καλού της, βλέπει ο πεθερός της από το απέναντι μπαλκόνι τις αμυγδαλές της!!!  (Δεν ήταν ερεθισμένες, παίρνω όρκο, αλλά μόνο για τις αμυγδαλές. Στο μπαλκόνι του πεθερού δεν είχα ορατότητα…..)
Γυρνώντας, τώρα, ο καλός της από το Paintball (???) μαθαίνει τα νέα και γίνετα……
( Εδώ, σ’ αυτό το κομβικό σημείοθα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά γιατί μου δίνετε λόγο ύπαρξης καλές μου φιλενάδες!!!!! Η στήλη μου παίρνει άλλη υπόσταση!!!!! Τολμώ να πω ότι το δικό μου είδος ίσως, λέω ίσως, είναι και πιο δύσκολο από το πολεμικό ρεπορτάζ. Διότι αυτόν που κάνει τον πόλεμο δεν θα τον ξαναδείς μάνα μου, τον γείτονα όμως…..)
……Τ  Η  Σ    Π  Ο  Π  Η  Σ  !  !  !  !  !  !  !
Μουτζωπιαστήκανε τα τεκνά και το τρελό μωρό έμεινε μόνη της  να λέει τον πόνο της στις φίλες της ενώ ο καλός της βρόντηξε την εξώπορτα πίσω του και πήγε για κόντρες…..
Ναι φιλενάδες……
Στο Α4……..
Στον 5ο…………
Για καλή μας τύχη όμως εμφανίστηκε η γνωστή σε όλες μας ψυχολόγος της πολυκατοικίας και έδωσε τα φώτα της μαζί με ένα μπουκαλάκι CHANELL No 5 και μάλλον, γλυτώσαμε το φονικό!
Μετά απ’ αυτή την ταραχή, αποφασίσαμε να πάμε μια εκδρομή μέχρι την κοιλάδα των Τεμπών να ξαλεγράρουμε βρε αδερφέ…..
Τι εμπειρία Θεέ μου!!!!!!! Δίπλα μας ένα πυροσβεστικό, μπροστά μας ένα θεόρατο γουρούνι και πίσω μας ένα ελικόπτερο…..
Περάσαμε εκπληκτικά οφείλω να ομολογήσω και να τονίσω ότι τα Τέμπη ήταν πολύ ωραία αλλά ακόμη πιο ωραία ήταν η μάνικα του Λάμπρου του πυροσβέστη!!!!! Μια μάνικα…ΝΑ!!!!! Πείτε κορίτσια…πεθ κι εθύ Θίθυ!!!!!!!!
(Φιλενάδες να το ξανακάνουμε αλλά αυτή τη φορά να πάμε κάπου με αεροπλάνο. Εγώ θα μπω σ’ αυτό που φυσάνε οι…νοτιοδυτικοί….ξέρεις εσύ!!!!!!)
Κουρασμένες γυρίσαμε αλλά τα ραντάρ μου ήταν ορθάνοιχτα.
Είδα τη μαντάμ να στρώνει χαλιά στο σαλόνι (τη βλέπω σε λίγες μέρες να μετανιώνει γιατί τα μικρά θα της τα κάνουν…κώλο)
Άκουσα την άλλη μαντάμ να βρίζει την κουμπάρα της διότι έχει μεζονέτα και πονέσανε τα πόδια της πάνω-κάτω με το δωδεκάποντο (σιωπή….σε είδα!!!!! Ντακούνι φόραγες)
Και είδα και τη γνωστή σε όλους μας «σοφεράντζα» να αποχαιρετά επιτέλους το «τιμόνι» της (και λέω επιτέλους, γιατί κάθε φορά που έκανες και μια ολιγόλεπτη εμφάνιση, κλείναμε τα μάτια μας. Δεν ξέραμε οι καψερές, φοράς βρακί….δε φοράς…..)
Κι εκεί που σουρούπωσε και ένα σαλάχι και μια τσιπούρα πήγαν να κάνουν παρέα στους λούτσους, μαζωχτήκαμε όλες μαζί, οι παιδούλες, να παίξουμε!!!!!!!
Αμάν, αμάν ………
Καλέ πόσο μονιασμένες κι αγαπημένες μπορούμε να γίνουμε εμείς οι γυναίκες!!!!
Καλέ κάποια στιγμή βούρκωσα!!!!!!
Καλέ δεν προλάβαινε η μία να βάλει έναν γρίφο και η άλλη έτρεχε να πει τη λύση. Μην την πεις μαρηηηηηη, όχι θα την πω. Το google κάποια στιγμή έβγαζε καπνούς. Μη μου πείτε ότι δεν το είδατε!!!!!
Σας αγαπάω μωρέ κάργιες μου γιατί ξέρω ότι τα κάνατε από αλληλεγγύη. Τρέχατε πρώτες για να μην κουράζονται οι φίλες σας ε;  Καλές μου φίλες!!!!! Τέτοιο μοίρασμα ούτε ο Σαμαράς με το Βενιζέλο για να σωθεί η Ελλάδα……
Ευτυχώς που βρέθηκε ένα τσαμπουκαλεμένο μυρμήγκι με σπασμένη μύτη και φλεβίτιδα και ξαναβρήκαμε τους εαυτούς μας!!!!!!
Κάπου εδώ είπα να κλείσω τις κεραίες μου αλλά έπιασα ένα πολύ γλυκό σήμα. Η ένοικος του Γ (χωρίς αριθμό αυτή, γάμα…γενικώς)  με ταλέντο στην φωτογραφία μας έφερε να δούμε ένα άλμπουμ που είχε απαθανατίσει όλες τις φίλες της την ώρα που….κοιλοπονάγανε να το πω; Που ήταν δυσκοίλιες, ένα φεγγάρι, να το πω; Ή μήπως μετά από ώρες οδήγησης έφτασαν τελικά…………………στον προορισμό τους!!!!!!
Ουφ….κουράστηκα, έκλεισα ραντάρ και μπορείτε να λυσσάξετε ανενόχλητες. Πήρα το βίπερ μου και πήγα να χαλαρώσω διαβάζοντας το εξαιρετικό μυθιστόρημα….ο Τάκης και η Καίτη…..
                                               …….Τα σέβη μου!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου